Leasing af iPads

De nye iPads er leaset i stedet for købt.
                                       
Med i leasingaftalen er følgende:

 

Indhold i aftalen:

Uddybning:

iPad Wi-Fi Cell 32GB

Den nyeste model af iPad

Robust cover, Targus 3D Protection, sort

Enkelt cover med magnetlukning http://www.targus.com/us/3d-protection-case-for-9-7-inch-ipad-pro-thz635gl

Apple DEP

Sikrer at enhederne automatisk er tilknyttet Kalundborg kommune og enkle af sætte op. Der skal ikke anvendes personligt Apple-ID.

2 års ekstra garanti (ialt 3 år)

Enhederne har fuld garanti hele den 3-årige periode

All Risk Forsikring iPad 36 mdr.

Dækker skader på enheden, der ikke dækkes af den almindelige garanti

Pick up and return 3 år

Enhederne afhentes og bringes til opgivet adresse i kommunen

 

"Apple DEP" vil sikre, at enheden, når den tændes, allerede "ved", at den tilhører Kalundborg kommune.  Det betyder, at I ved ganske få klik kan få sat en enhed korrekt op uden brug af Apple-ID. (vejledning)
Samtidig betyder det også, at bliver der problemer med enheden i driften, vil det altid være førstevalg at nulstille enheden og slette alle data. Enheden nulstilles dermed til igen at være en standard-Kalundborg enhed - og I kan igen installere relevante programmer.
Udbedres fejlen ikke, skal I sende enheden til reparation.

I den 3-års periode vi har leaset enhederne, skal vi sørge for, at de hele tiden er fuldt funktionsdygtige og uden nogen former for defekter. Dette for at sikre, at vi ikke ved aftalens udløb opkræves for fejl og mangler på enhederne.
Det betyder i praksis, at I - så snart der opleves fejl på enhederne, som ikke kan rettes ved en nulstilling - skal indmelde dem til reparation (se videovejledning) Dette gælder også, selvom det kun drejer sig om en mindre skade poå enheden, der ikke har egentlig betydning for den daglige brug (eks skalde på enhedens hjørner, mindre skalder på skærm etc)
For at sikre effektiv drift, skal enhederne håndteres lokalt i jeres områder. Det betyder, at I som superbrugere selv skal sørge for indmeldning af reparationer.

 
     
 

Nexus Support
5953 4350

nexussupport@kalundborg.dk