Arbejdsgange elektronisk nøglesystem

Plejen

I plejen varetages alle bestillinger vedr. Phoniro af udpegede Phoniro-ansvarlige (typisk gruppeledere)

Opsætning/nedtagning

  1. Opret/afslut borger i Phoniro Care.
  2. Udfyld herefter skemaet "Phoniro - opsætning/nedtagning", der findes i borgeroverblikket "Boligforhold".
  3. Gem skemaet med status "udfyldt"

Reparation

  1. Udfyld skemaet "Phoniro - reparation", der findes i borgeroverblikket "Boligforhold".
  2. Gem skemaet med status "udfyldt"

 

Hjælpemiddeldepot

Overblikket "Hjælpemiddeldepot" udsøges 2 gang dagligt (morgen og eftermiddag). Her fremgår de ubehandlede bestillinger vedr. elektronisk nøglesystem.

Opsætning/nedtagning og reparation

  1. Angiv tidsforbrug og evt. bemærkninger på skemaet
  2. Gem skemaet med status "udfyldt"
  3. Opdater oplysningerne vedr. elektronisk nøgle i skemat "Adgangsforhold til hjemmet", der findes i borgeroverblikket "Boligforhold"

Batteriskift

  1. Opret og udfyld skemaet "Phoniro - batteriskift", der findes i borgeroverblikket "Boligforhold"
  2. Gem skemaet med status "udfyldt"

 

Administration

Aktivitetslisten "Elektronisk nøglesystem - udførte bestililnger" udsøges 1 gang månedligt. De bestillinger, der er blevet afsluttet i den seneste kalendermåned gennemgås og tidsforbruget sammentælles og opkræves ved de enkelte områder.

 
     
 

Nexus Support
5953 4350

nexussupport@kalundborg.dk